Icoon ORA APP gratis voor alle ORA klanten

ORA APP gratis voor alle ORA klanten

We leven in een digitaal tijdperk,  ORA is hiermee al jaren bezig. Digitaal betekent minder papier en administratie!

Al eens stilgestaan hoeveel papier er gegenereerd wordt in jouw veiligheidsbeleid? 

Kan het met minder papier en met medewerking van de vloer? 

JA, maak als klant gratis gebruik van de ORA app! 

ORA APP

Preventie heeft in heel veel bedrijven nogal een stoffig imago met veel papierwerk. Dit schrikt de mens af en het komt er vaak extra bij in de overvolle agenda van uw werknemers.
ORA Management heeft vanuit hun jarenlange ervaring een eigen app ontwikkeld op maat van jouw bedrijf om snel alle noodzakelijke info binnen te krijgen en automatisch te verwerken.
Een dynamisch veiligheidsbeleid voeren is toch ook wat je als bedrijf wil? Hiervoor is de ORA app uitermate geschikt. Met onze app hoef je voortaan geen tijd meer te verliezen in het opstellen van saaie rapporten, bergen papierwerk en analyses. En de werkplekinspecties worden niet vanop het bureau met vinkjes gemaakt maar vanop de vloer zodat er echt een meerwaarde wordt gecreëerd.

De ORA app is volledig gratis voor alle ORA klanten. Veiligheid hoeft echt niet duur te zijn. 

ORA : net als collega's!

Skylux werkt reeds 10 jaar samen met de ORA groep, we beschouwen de mensen van ORA groep als Skylux collega's. Ze kunnen zich aanpassen aan de bedrijfscultuur zonder in te boeten aan hun normen en waarden.
Bij gebruik van de verschillende ORA domeinen blijft het een dynamische samenwerking, de ORA app zorgt ook voor een kleinere drempel om meldingen van de werkvloer binnen te krijgen.
Als je expertise wil binnenhalen als aanvulling op het veiligheids- en milieubeleid is ORA groep de geschikte partner op lange termijn, geen valse beloftes of verkooppraatjes, resultaat gegarandeerd!
 

Bert Provoost Facility & Safety Manager, Skylux

Meer info? Contacteer ons vrijblijvend:

Blijf op de hoogte! Schrijf je in op onze nieuwsbrief.

We nemen je privacy ernstig. Lees onze policy.